I dag er der 
24
24
 ledige job på Psykologjob.dk
Gem annonce
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen

Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 02-05-2022

Arbejds- og organisationspsykolog til spændende fuldtidsstilling i Teknik- og Miljøforvaltningen

Kan du gøre en positiv forskel for ledere i Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF), så vi sammen kan skabe en af Danmarks bedste arbejdspladser?


Så er det dig, vi søger!

 

I TMF vil vi være Danmarks bedste forvaltning, der gør københavnerne i stand til at skabe verdens bedste by. Vi er derfor i fuld gang med at udvikle organisationen efter denne målsætning ved hjælp af de tre normer; Vi gør det ordentligt, Vi gør det sammen og Vi gør det for København.

 

Som led i denne udvikling står blandt andet leder- og ledelsesudvikling, styrkelse af lederrekruttering samt etablering af en ledertalentpipeline højt på dagsordenen. Det medfører ændringer i den måde vores enhed Organisation og Ledelse løser opgaver og leverer ydelser på, og vi har derfor brug for dig, der kan og vil understøtte denne spændende udvikling.

 

Lidt om os og stillingen

I enheden Organisation og Ledelse (OL) varetager vi ledelses- og organisationsudvikling på tværs af hele TMF, og vi udvikler og koordinerer roller, ansvar og arbejdsgange. Det er her, du finder forvaltningens centrale HR- og arbejdsgiverfunktion, ligesom ansvar og drift af TMF-husene også ligger i OL. Organisation og Ledelse er organiseret i tre teams; Organisation, HR og Arbejdsgiver samt Service og Drift. Stillingen er i team Organisation.

 

Vi samarbejder på tværs af opgaver og faggrænser. Vi bringer os selv i spil med løsninger af høj kvalitet, som matcher vore interne kunders behov. Vi evaluerer og udvikler løbende på løsninger og egen praksis. Vi hjælper hinanden på vejen fra idé til handling og forventer også, at du kan tage ansvar som arbejds- og organisationspsykolog.

 

Din opgaveportefølje vil blandt andet, men ikke kun, bestå af følgende

  • Administration af psykometriske tests i rekrutterings- og udviklingsøjemed.
  • Coaching og supervision af ledere og lederteams.
  • Ledelsesudviklingsforløb med dybde og kant.
  • Konflikthåndtering og mediation i lederteams.
  • Undervisning på kurser og uddannelser, afholdelse af workshops og temadage.
  • Projektledelse.

 

Der indgår administrative elementer i dine opgaver. Du får et tæt samarbejde på flere niveauer, både inden for og uden for enheden, hvilket betyder, at du geografisk også vil løse opgaver ude hos kunderne i kommunen.

 

I din værktøjskasser forventer vi

  • arbejds- og organisationspsykologisk uddannelse (gerne cand.psych. eller cand.pæd.psyk) og -erfaring
  • evne til at skabe relationer på alle niveauer
  • coaching og supervision
  • erfaring med procesledelse og -konsultation
  • strategisk forståelse, der kan kobles til operationel praksis i tæt samarbejde med kunden
  • en stærk formidlingsevne, både på skrift, i tale og som facilitator

 

Herudover lægger vi stor vægt på, at du er

  • teamorienteret og kan arbejde tværfagligt
  • erfaren fra en politisk styret organisation, gerne kommune
  • risikovillig og har et syn på fejl som en del af enhver læringsproces
  • kompetent med elementer i Microsoft Office pakken; Outlook, Word, PowerPoint, Excel, etc.

 

Som person i denne professionelle rolle er du god til at

  • skabe tillid du lytter og indgår i dialog, og udfordrer konstruktivt
  • bevæge dig i kompleksitet du kan håndtere helheden uden at miste fokus på detaljen
  • smitte med dit faglige engagement du kan begejstre og begejstres
  • trives med et højt tempo, tætte deadlines og til tider høje følelsesmæssige krav
  • spille dine kolleger og dig selv god du bidrager positivt til samarbejdet og sagen

 

Din ansøgning

Din ansøgning må fylde maksimalt én A4-side, fulgt af dit CV. Derudover vil vi bede dig om at vedhæfte relevante eksamenspapirer, kompetencebeviser, diplomer og evt. autorisationsbevis.

 

Rekrutteringsprocessen

Der afholdes én samtale, og der vil blive indhentet referencer i forbindelse med samtalen efter nærmere aftale.

 

Vilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest 1. august 2022. Stillingen er på 37 timer om ugen.

 

Få mere information om Teknik- og Miljøforvaltningen på vores hjemmeside eller kontakt enhedsleder (HR-chef), Imran Akbar på 2057 9211 for yderligere oplysninger.

 

Søg via linket senest søndag den 22. maj 2022

 

Vi gennemfører ansættelsessamtaler tirsdag den 24. maj.

 

Om Teknik- og Miljøforvaltningen

Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt

Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen

Njalsgade 17
2300
København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
02-05-2022
Udløber:
22-05-2022
Kviknummer:
LJA-83580274
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Behandling og sundhed,
Forskning og undervisning,
Konsulent og rådgivning,
Supervision
Beliggenhed
Gem annonce
Lignende job
Elsass Fonden
Storkøbenhavn
Frist:
13-06-2022
Studenterrådgivningen
København, Storkøbenhavn
Frist:
29-05-2022
GirlTalk.dk
København, Storkøbenhavn
Frist:
08-06-2022